Програма обліку для кафе
(пекарні, кав'ярні, бару)
Якщо Ви шукаєте зручну і недорогу програму обліку для кафе, кав'ярні або пекарні, — то ми раді запропонувати Вам просте економ-рішення. Ми навчимо Вас як правильно вести облік в кафе — заводити меню і калькуляційні карти, враховувати виробництво і реалізацію страв, отримувати звіти про доходи і витрати.
«IBS Міні-Кафе» — оптимальна облікова програма для кафе і ресторанів!
Програма для ведення обліку і управління в невеликому кафе, міні-пекарні, економ-версія для України — з безкоштовним встановленням, налаштуванням і навчанням персоналу! Підтримується робота з вагами, терміналами, програмним РРО.
«IBS Міні-Кафе» — це програма для тих, хто хоче вести автоматизований облік в кафе, але не готовий викласти «круглу» суму за широко відому і значно дорожчу і складну ресторанну систему.
В той же час «IBS Міні-Кафе» «вміє» набагато більше багатьох дешевих програм для обліку в кафе і може скласти гідну конкуренцію більш дорогим аналогам. Наше програмне забезпечення — це широкі можливості для ефективної роботи Вашого кафе, бару, пекарні або кав'ярні.
Автоматизація роботи кав'ярні, бару
Облік продажів, витрат, доходів, акції та бонуси
Автоматизація обліку в пекарні
Облік сировини, виробництва випічки і напівфабрикатів
Програма призначена для обліку і ведення продажів:
- в маленькому кафе, кав'ярні
- в булочній, пекарні
- в кондитерській, кулінарії
Система автоматизації обліку в кафе включає робочі місця завідуючого і офіціанта-касира. Робочі місця можуть бути налаштовані на різних комп'ютерах (ноутбуках) або поєднані на 1-му ПК. Може використовуватися будь-яка сучасна POS-система для кафе, сенсорний touch-screen монітор.
Інтегровані програмні РРО:
Програма може працювати з сучасним фіскальним обладнанням — традиційним касовим апаратом або програмним РРО. Підтримується також підключення ваг, сканера штрих-кодів, банківського терміналу, принтера для друку цінників і власних штрих-кодів.
Екран оператора — Калькуляційні карти
Калькуляція собівартості страв і напівфабрикатів
Екран офіціанта-касира — Додавання страв в чек
Інтерфейс для сенсорного і звичайного монітора
Основні можливості — облік надходжень сировини, списання псування-бою, ведення довідника страв і калькуляційних карт, облік виготовлення і реалізації страв, розрахунок собівартості (калькуляція) страв, управління цінами з урахуванням собівартості, друк замовлень на кухню, друк рахунків і чеків для клієнтів і багато іншого...
«IBS Міні-Кафе» — це автоматизація обліку в кафе швидко і без зайвих витрат!
Економ-версія призначена для невеликих кафе з простими схемами обліку.
Для мереж кафе-ресторанів або великих закладів з декількома залами, великою кількістю столів та робочих місць офіціантів ми рекомендуємо програму — «IBS Ресторан»
Що Ви отримаєте?
- Встановлену нашими фахівцями і налаштовану програму на робочих місцях завідувача і офіціанта-касира
- Заповнені під нашим контролем необхідні для початку роботи довідники — товари (інгредієнти, напівфабрикати і готові страви), калькуляційні карти, карта залу, прайс-лист та ін.
- Готовий комплект звітів керівнику — для ефективного аналізу роботи закладу
- Навчений роботі з програмою персонал кафе
Див. також:
Варіанти фіскалізації торгівлі. Види РРО
Контакти для консультацій і встановлення
Переваги програми «IBS Міні-Кафе»
- зручний графічний інтерфейс для максимально простої роботи офіціанта-касира і швидкого обслуговування клієнтів
- підтримка будь-якого обладнання і POS-систем — можливість роботи з сенсорним (touch-screen) і звичайним монітором, фіскальним реєстратором, кухонним принтером і т.п.
- карта залу із столиками, прив'язка рахунку/чека до столика, ознака зайнятості кожного столика
- детальний довідник товарів з багаторівневою класифікацією — за групами (сировина, напівфабрикати, готові страви) і підгрупами (гарячі страви, салати, десерти і т.д.)
- точна і проста калькуляція страв
- калькуляційні карти на кожну страву і напівфабрикат з історією їх змін
- установка норм витрати інгредієнтів, виходу готових страв і допустимих відхилень
- облік додаткових витрат на виготовлення страв (електроенергія, вода, зарплата тощо)
- майстер автоматичного обліку виробництва страв за результатами їх реалізації за період
- довільний період, що закривається — щодня, раз на тиждень і т.п.
- автоматичне формування документа Виробництво — натисканням однієї кнопки
- автоматичне списання сировини і оприбуткування готових страв, реалізованих за період
- автоматичний розрахунок фактичної собівартості страв за вартістю списаних інгредієнтів і додаткових витрат
- повний внутрішній складський облік залишків і руху сировини, напівфабрикатів і готових страв — точна інформація на будь-яку дату або період з можливістю швидкої деталізації будь-якої цифри
- гнучке управління цінами продажу — ведення прайс-листа зі зберіганням історії зміни цін по кожній страві, оперативне проведення переоцінок, надання знижок по акціях, дисконтних і бонусних картах клієнтів
- отримання звітів про продажі і доходи в будь-яких розрізах — по товарах, групах, клієнтам, офіціантам, по годинах, днях, за будь-які періоди
- інтеграція програми з будь-якими бухгалтерськими системами — 1С, Акцент та ін.
Вартість програмного забезпечення для кафе
Можливі 2 варіанти придбання програми — купівля постійних ліцензій або щомісячна оренда. У базовий пакет входить 2 робочих місця (офіціанта і завідувача) — з установкою і навчанням!
Ціна програми для одного кафе (купівля або оренда)
Найменування | Вартість, грн. |
---|---|
Купівля постійної ліцензії «IBS Міні-Кафе»
|
КУПІВЛЯ від 2 950 грн. |
Оренда програми на будь-який строк
|
ОРЕНДА 850 грн/міс. |
Після оплати Вам будуть надані паперові документи (поштою), що підтверджують
ліцензійність придбаного програмного забезпечення.
Ваші нові можливості з програмою «IBS Міні-Кафе»
Облікова програма «IBS Міні-Кафе» надасть Вам нові можливості для успішного ведення бізнесу. Після установки програми і навчання Ви зможете:
- вести облік закупівель товарів (сировини), списань псування-боя, проводити інвентаризацію
- вести довідник товарів і їх класифікацію за групами (сировина, напівфабрикати, готові страви) і підгрупами (гарячі страви, салати, десерти і т.д.)
- вести довідник постачальників товарів і сировини
- оформляти приходи товарів на склад з реєстрацією закупівельної ціни для кожної партії
- оформляти повернення товарів постачальнику
- отримувати повну інформацію про залишки та рух будь-якого товару на будь-який момент часу (баланс по товару)
- проводити інвентаризацію товарів - сировини, напівфабрикатів, готової продукції, з отриманням результатів про надлишки і недостачі в кількісному і сумовому вираженні
- оформляти списання товарів в результаті псування, бою і т.п.
- отримувати стандартні друковані форми для реєстрованих документів.
- вести довідник страв, калькуляційних карт і облік виробництва
- вести калькуляційні карти на кожну страву і кожний напівфабрикат з історією змін рецептів
- враховувати додаткові витрати на виробництво страв - електроенергія, вода, зарплата і т.д.
- автоматично створювати документ Виробництво страв за результатами їх реалізації за заданий період — з одночасним списанням сировини, розрахунком фактичної собівартості страв і коригуванням залишків
- вести облік обслуговування клієнтів і реалізації страв
- управляти цінами продажу — вести прайс-лист із зберіганням історії зміни цін по кожному товару, страві
- вести продаж товарів на автоматизованих робочих місцях офіціанта-касира з реєстрацією рахунків, замовлень, чеків в базі даних
- відкривати рахунки клієнтів з прив'язкою до обраних столів — додавати, видаляти, змінювати кількість страв в рахунку, об'єднувати і розділяти рахунки клієнтів
- одночасно обслуговувати кілька столів, вести кілька відкритих рахунків клієнтів
- друкувати замовлення і зміни до них на принтер на кухні
- друкувати рахунки клієнтів, приймати оплату рахунків за безготівковим і готівковим розрахунком з урахуванням знижок по дисконтній або бонусній карті
- друкувати чеки на фіскальний реєстратор або кухонний принтер (для нефіскальних чеків)
- отримувати інформацію про продажі, виручку, отримані доходи, зміну товарних залишків —
в розрізі страв, груп і підгруп страв, періодів часу, клієнтів і т.д.
- вести облік грошей і взаєморозрахунки з постачальниками
- враховувати рух безготівкових коштів на своєму розрахунковому рахунку (прихід на розрахунковий рахунок, витрата з розрахункового рахунку, баланс по розрахунковому рахунку)
- вести інформацію про банківські реквізити постачальників
- вести облік руху готівкових коштів в касі (прихід в касу, витрату з каси, баланс по касі)
- контролювати стан взаєморозрахунків з постачальниками
- отримувати і аналізувати різні види звітності
- друкувати стандартні друковані форми для будь-яких документів
- формувати, аналізувати і друкувати бізнес-звіти для завідувача, власника закладу
Див. також:
Основні можливості рішень на базі «IBS Управління бізнесом»