Intellectual Business Systems
+38 (050) 618-42-05
+38 (097) 827-09-27
Made in Ukraine
w
g

Програма для обліку в кафе (економ-варіант)

Які варіанти купівлі «IBS Міні-Кафе»

Можливі 2 варіанти придбання програми:

  • разова купівля постійних ліцензій — без обмеження строку дії
  • оренда програми — з щомісячною оплатою

Вартість придбання або оренди програми для кафе, бару

НайменуванняВартість, грн.
IBS Міні-Кафе — ОРЕНДА
  • персональна версія
  • ліцензія на 1 комп'ютер
  • навчання персоналу 2 години
850/міс
IBS Міні-Кафе — СТАРТ
  • персональна версія
  • ліцензія на 1 комп'ютер
  • навчання персоналу + безкоштовний супровід 1 тиждень
2 950
IBS Міні-Кафе — СТАРТ+
  • персональна версія
  • ліцензія на 1 комп'ютер*
  • налаштування торгового обладнання — РРО (ПРРО), ваги, термінал, принтер чеків/етикеток
  • навчання персоналу + безкоштовний супровід 2 тижні
4 950
IBS Міні-Кафе — ЕКСПРЕС
  • для малого бізнесу
  • ліцензія на 2 комп'ютери
  • налаштування торгового обладнання — РРО (ПРРО), ваги, термінал, принтер чеків/етикеток
  • навчання персоналу + безкоштовний супровід 1 місяць
7 950
*Ліцензія на додаткове робоче місце (комп'ютер)
(можна докупити до будь-якої версії, крім СТАРТ)
3 950

 

Основні можливості

У будь-яку версію нашого програмного забезпечення для кафе входять всі основні модулі та можливості. Вся доступна функціональність включена в базову комплектацію. В тому числі:

  • облік товарів, сировини, напівфабрикатів і готових страв — оприбуткування, списання, повернення, інвентаризація
  • редагування карти залу, резервування столів
  • ведення довідника страв, калькуляційних карт, облік виробництва і розрахунок собівартості страв
  • ведення бази клієнтів, знижки, акції, дисконтні, подарункові карти
  • друк замовлень на кухню, рахунків, чеків
  • друк чеків на фіскальний реєстратор і (або) на нефіскальний принтер
  • облік і контроль руху грошових коштів в касі і на розрахунковому рахунку
  • постатейний облік доходів і витрат, визначення фінансових результатів
  • готовий комплект звітів, що дозволяють ефективно аналізувати роботу Вашого закладу

 

Оренда програми

Програма надається в оренду на будь-який строк з щомісячною оплатою (передоплата на 1 міс.). У будь-який час можливий перехід на постійні ліцензії. При переході на постійні ліцензії через 1 рік або пізніше надається знижка -50% від повної вартості.

 

Послуги технічної підтримки

Технічна підтримка здійснюється віддалено в усіх регіонах України.

Можлива передплачена техпідтримка на будь-який строк або разові звернення з погодинною схемою оплати. Усунення помилок в програмі, якщо вони будуть виявлені в процесі експлуатації, проводиться за запитом безкоштовно.

В послуги технічної підтримки входить:

  • консультації по використанню — по Email і телефону
  • віддалена допомога через інтернет
  • додаткове навчання персоналу
  • налаштування знижок, акцій, дисконтних або бонусних систем
  • доопрацювання/розробка друкованих форм, звітів
  • інтеграція з бухгалтерськими системами — 1С, Акцент та ін.
  • інтеграція з клієнт-банками

 

Торгове обладнання для автоматизації кафе, бару

Програма «IBS Міні-Кафе» встановлюється на будь-який сучасний комп'ютер (ноутбук) і працює практично з будь-яким торговим і фіскальним обладнанням — спеціалізованими POS-системами для кафе-барів, сенсорними екранами (touch-screen моніторами, моноблоками), фіскальними реєстраторами, кухонними принтерами, сканерами і т.д.

Ми рекомендуємо використовувати тільки перевірене часом надійне обладнання, оптимальне за критерієм — висока якість за помірну ціну.

У зв'язку з постійною зміною цін і модельного ряду, ми надамо найбільш актуальні рекомендації по обладнанню на момент прийняття Вами рішення про придбання нашого програмного забезпечення для автоматизації кафе. Рекомендоване обладнання може бути включено в комплект.

 

Встановлення програми в кафе і навчання — безкоштовно!

У вартість економ-версії програми для кафе входять послуги з встановлення і навчання персоналу (віддалено через інтернет), в тому числі:

  • вивчення особливостей схеми роботи Вашого кафе (бару, кав'ярні, булочної, пекарні)
  • рекомендації по розробці порядку класифікації сировини, напівфабрикатів, страв (меню), калькуляційних карт (технологічних операцій), постачальників та іншої облікової інформації (приналежність до груп, підгруп) для можливості отримання звітів у відповідних розрізах
  • рекомендації і допомога в налаштуванні комп'ютерного та фіскального обладнання
  • встановлення та налаштування програми на робочих місцях офіціанта, бармена, завідувача кафе
  • навчання персоналу закладу
  • надання стандартного переліку звітів для керівника
  • початок роботи в системі за допомогою і під контролем наших фахівців
  • врахування побажань клієнтів при розробці нових версій програми