Програма для магазину одягу та взуття (бутика)
Як автоматизувати магазин одягу та взуття? Як вести облік товарів в магазині одягу за кольорами та розмірами? Як швидко оприбутковувати і маркувати розмірний ряд моделі? Ми допоможемо Вам вирішити ці та інші питання!
Компанія IBS пропонує зручну програму для автоматизації магазину одягу, взуття, білизни, бутика, шоу-руму.
«IBS Магазин Одягу» — оптимальна програма обліку для магазину одягу та взуття, бутика, дитячого магазину. Автоматизація магазину одягу — новий рівень Вашого бізнесу!
Функціональна, надійна і проста в освоєнні програма, яка дасть Вам ряд серйозних переваг для ефективного управління магазином одягу. Може використовуватися як в одному магазині, так і «на виріст» — до торгової мережі.
Облік у магазині одягу:
за брендами, моделями, кольорами, розмірами
Наше програмне забезпечення для магазинів одягу успішно використовується в багатьох бутиках, фірмових мережах і торгових точках України. Широкий функціонал однаково легко дозволяє вести облік на об'єктах з різним асортиментом і форматом (шоу-рум, секонд-хенд, оutlet). Програма підходить для обліку товару і продажів у магазині одягу, взуття, білизни, спортивного одягу, трикотажу, аксесуарів (сумки, ремені і т.п.). Можлива адаптація під Ваші специфічні вимоги.
Програма «IBS Магазин Одягу» призначена для автоматизації:
- магазину одягу
- взуттєвого магазину
- дитячого магазину (одяг і товари для дітей)
- магазину нижньої білизни
- бутика одягу і взуття
- магазинів секонд-хенд
Основні можливості програми:
- Облік одягу та взуття за видами (дитячий, сімейний, спортивний і т.д.), брендами, моделями, кольорами, розмірами, завантаження зображень (фото товарів)
- Автоматичне оприбуткування розмірного ряду, генерація штрих-кодів, націнка і друк етикеток-цінників
- Ведення бази клієнтів, управління системою лояльності (акції, знижки, подарункові та дисконтні картки), масова розсилка повідомлень (sms, e-mail)
- Ведення продажів за штрих-кодами або артикулами
- Робота з касовим апаратом або програмним РРО і багато іншого...
Інтегровані програмні РРО:
«IBS Магазин Одягу» включає робочі місця продавця-касира і керівника (можуть бути суміщені на 1-му комп'ютері). Для встановлення підійде будь-який комп'ютер або ноутбук з OC Windows (будь-якої версії). Підтримується підключення практично будь-якого торгового і фіскального обладнання — принтерів чеків та етикеток, сучасних фіскальних реєстраторів, сканерів штрих-коду та ін.
Налаштування та навчання персоналу — безкоштовно!
Якщо Вам потрібна зручна програма для невеликого магазину одягу, бутика, то це — «IBS Магазин Одягу».
В процесі впровадження наші фахівці адаптують систему під вимоги замовника і специфіку ведення бізнесу з обов'язковим навчанням персоналу — продавців-касирів, товарознавця, керівника.
Для автоматизації маленького магазину одягу потрібно:
- Недорогий комп'ютер (ноутбук) — від 4000 грн.
- Програма «IBS Магазин Одягу» — від 2950 грн.
- Принтер чеків і етикеток — від 2700 грн.
(для маркування товару: друку штрих-кодів, опису, фірмових логотипів на ярлики,
друку товарних чеків покупцеві) - сканер штрих-кодів — від 1000 грн.
(для ведення продажів скануванням штрих-кодів) - Всього 10650 грн. — з обладнанням!
Ми пропонуємо Вам:
- Програмне забезпечення для магазину одягу (взуття) — встановлене і налаштоване нашими фахівцями і відразу готове до роботи
- Постійні ліцензії — без обмеження терміну (паперові документи!)
- Навчання персоналу — індивідуальні уроки за узгодженим графіком
- Початок роботи з програмою під нашим контролем — допоможемо розібратися з будь-якою проблемою
- Послуги з автоматизації магазинів одягу та взуття в Україні — Києві, Дніпрі, Львові, Одесі, Тернополі, Рівному та ін. містах
- Всі послуги входять в ціну!
Див. також:
Варіанти фіскалізації торгівлі. Види РРО
Контакти для консультацій і встановлення
Особливості обліку в магазинах одягу та взуття
Автоматизація магазину одягу (бутика, взуттєвого магазину) — це нові можливості для успішного розвитку бізнесу. Навіть невеликий бутик може налічувати сотні моделей одягу, взуття та аксесуарів. У кожної моделі свої варіанти декору (кольори), розмірний ряд, матеріал, ціна. Моделі можуть бути схожі і не мати маркування. Без спеціалізованої програми дуже складно управляти таким асортиментом, вести товарний облік без помилок, швидко отримувати інформацію про наявність товару на складі.
Основні особливості обліку в магазинах одягу та взуття:
- одна і та ж модель може бути представлена в різних кольорах (елементах декору) і розмірах (розмірна сітка), — для ведення обліку це різні товари, які можуть мати свої ціни, свої залишки, акційні знижки тощо
- одні і ті ж товари рідко повторно закуповуються, часто моделі представлені в єдиному екземплярі, тобто при кожному надходженні необхідно оперативно створювати новий товар в довіднику із заповненням всіх необхідних атрибутів
- часто у товарів відсутній заводський штрих-код — повинна бути можливість створення штрих-кодів для ведення продажів зі сканером
- необхідність друку етикеток-цінників зі штрих-кодом для кожної одиниці товару, друкувати цінники різних розмірів для наклеювання на різні бирки
- обов'язкове заповнення специфічних характеристик — артикул, колір, розмір, бренд, матеріал
- використання специфічних бонусних систем, подарункових карт (сертифікатів), акційних знижок
- можливість комбінованої оплати чека (наприклад: подарунковий сертифікат + готівка)
- необхідність ведення бази даних клієнтів (номера телефонів, дні народження, діти і т.п.)
Всі ці можливості доступні в програмі «IBS Магазин Одягу». Багато функцій можуть виконуватися автоматично — створення нового товару з прибуткової накладної і його копій (різновиди за кольорами та розмірами), генерація штрих-кодів, застосування націнок і знижок за заданими правилами, друк цінників відповідно до кількості оприбуткованого товару і багато іншого.
Можливості програми «IBS Магазин Одягу»
Зручне, просте та інформативне робоче місце продавця:
- Швидкий пошук товарів — за назвою, брендом, моделлю, розміром
- Перегляд залишків, цін, зображень (фото товару)
- Швидкий пошук клієнта — за номером картки або телефону
- Інформація про накопичені знижки (бонуси) за дисконтною (бонусною) картою
- Швидка реєстрація нових клієнтів з внесенням анкетних даних (для системи лояльності)
Робота з будь-яким торговим обладнанням:
- Програмним касовим апаратом (програмний РРО)
- Фіскальними реєстраторами: МАРІЯ, DATECS, IKC, MINI-FP, Екселліо та ін.
- Будь-якими сканерами штрих-кодів
- Будь-якими принтерами чеків і етикеток
- Терміналами збору даних на Android (мобільна інвентаризація)
- Банківськими терміналами
Широкі можливості для класифікації одягу і взуття:
- За брендами, колекціями, сезонами
- За статтю — чоловіча, жіноча, унісекс
- За видом одягу — верхній одяг, взуття, аксесуари і т.д.
- За стилем — діловий, сasual (повсякденний), спортивний та ін.
- За моделями, кольорами, матеріалом, розмірами
- Можливість завантаження фотографій
Швидкий пошук і додавання товарів в чек:
- За назвою або частиною назви
- За заводським або власним штрих-кодом
- За артикулом (моделлю)
- За будь-якою комбінацією характеристик — бренд, колір, розмір і т.д.
Будь-які форми оплати чека:
- Розрахунок готівкою в будь-якій валюті
- Термінал (банківська карта)
- Оплата бонусами (бонусна карта)
- Оплата подарунковим сертифікатом
- Комбінована оплата будь-якими способами!
Ведення бази клієнтів:
- Реєстрація нових клієнтів на робочому місці касира
- Внесення анкетних даних — номер телефону, день народження, діти та ін.
- Активація дисконтної або бонусної картки
- Ідентифікація клієнта на робочому місці касира за кодом карти або номером телефону
Управління акціями та знижками — підвищення продажів і лояльності клієнтів:
- Гнучка настройка акційних знижок — в розрізі клієнтів, точок продажу, груп товарів, брендів, дат та ін.
- Створення дисконтних і бонусних карт
- Накопичення відсотка знижки (від суми куплених товарів) або нарахування бонусних балів за картками клієнтів
- Створення подарункових сертифікатів, купонів
- Знижки в день народження клієнта
- Автоматичний розрахунок знижки на чек/товар за діючими акціями та/або дисконтною карткою клієнта
- Можливість оплати чеків бонусами, подарунковими сертифікатами
- Друк акційних цінників — з помітним оформленням, новою і старою перекресленою ціною
Мультивалютний облік — закупівлі, продажі і взаєморозрахунки в будь-яких валютах:
- Можливість закупівель і продажів в різних валютах
- Ведення курсів валют та історії їх змін
- Можливість вказати договірні курси в накладних
- Ведення взаєморозрахунків в будь-яких валютах (перерахунок за курсами)
- Отримання бізнес-звітів, аналіз виручки і прибутку в будь-яких валютах (перерахунок за курсами)
Автоматичне створення різновидів товару (кольори-розміри):
- Автоматичне створення копій нового товару — різновидів за кольорами та розмірами (зі створенням карток і додаванням в прибуткову накладну)
- Автоматична генерація назви товару за заданим шаблоном з його атрибутів, наприклад: бренд + вид одягу + колекція + артикул + колір + розмір
- Автоматична генерація власного штрих-коду для не маркованого товару (для друку етикеток)
- Друк етикеток-цінників відповідно до кількості товару в прибутковій накладній
Інвентаризація за допомогою термінала або смартфона на Android™:
- Мобільний додаток для терміналів збору даних, смартфонів
- Швидке приймання, переоцінка, звірка та маркування товарів
- Вибіркова (по групах, відділах, секціях) або повна інвентаризація магазину — виправлення помилок обліку, виявлення недостач і сум матеріальної відповідальності продавців
Віддалений контроль роботи магазину (з офісу, з дому):
- Підключення і робота з програмою з будь-якої точки світу
- Отримання звітів про продажі, виручку і прибуток
- Віддалене виконання переоцінки, оприбуткування нового товару та ін.
- Віддалений контроль роботи продавців — пробиті чеки, повернення, суми продажів, час приходу-відходу
Управління мережею магазинів з центрального офісу (складу):
- Можливість автоматизації торгової мережі з централізованим управлінням з офісу
- Заведення товарів і прайс-листів для всіх точок в центральній базі мережі в офісі (загальний прайс або для кожної точки свій)
- Управління цінами, акціями та знижками в офісі (в центральній базі мережі)
- Автоматична миттєва синхронізація даних про товари, ціни, акції з усіма магазинами мережі
- Перегляд залишків та цін по всій мережі на робочому місці продавця в будь-якому магазині
- Автоматична синхронізація змін анкетних даних клієнтів і балансу дисконтних (бонусних) карт у всіх торгових точках
- Можливість введення прибуткових накладних та переміщень між точками в офісі, — миттєва передача електронних накладних і зміна залишків в магазинах
- Отримання звітів про продажі, виручку, прибуток, залишки по всій мережі в цілому і по кожній точці окремо
Розсилка повідомлень клієнтам, інтеграція з інтернет-магазинами:
(Додаткові послуги)
- Завантаження товарів і цін на торгові майданчики — інтернет-магазини, портали (prom.ua та ін.)
- Інтеграція з сервісами розсилки sms-повідомлень, налаштування розсилки повідомлень по клієнтській базі
- Розсилка e-mail повідомлень
Майстер бізнес-звітів — аналіз ефективності бізнесу:
- Можливість формування бізнес-звітів про суми виручки, прибуток, залишки в будь-яких розрізах — за групами товарів, брендами, моделями, торговими точками і т.д.
- Відправлення оперативних звітів на e-mail власника
- Аналіз купівельного попиту — визначення найбільш продаваних і неліквідних товарів
- Аналіз ефективності маркетингових акцій — рівень продажів за акційними знижками, зміна прибутку і т.п.
- Оцінка ефективності різних торгових точок — за обсягами продажів, прибутком (для торгової мережі)
- Зміна асортименту і формування замовлень постачальникам на підставі даних про залишки, статистики продажів, попиту на товари, з урахуванням сезонності
- Аналіз доходів і витрат, контроль взаєморозрахунків
Автоматизація обліку в магазині одягу — схема роботи
Приймання та оприбуткування товару (різновидів за кольорами і розмірами)
Постачання товару в магазин може здійснюватися зі свого складу (офісу) або зі складу постачальника.
При надходженні нових товарів їх необхідно додати до Довідника (створити картку товару), оприбуткувати, націнити, надрукувати етикетки-цінники для наклейки на бирки (ярлики). У «IBS Магазин Одягу» всі ці операції виконуються автоматично при оформленні нового надходження. Прибуткову накладну можна вводити як на торговій точці, так і віддалено на робочому місці менеджера (в офісі, на центральному складі).
Якщо товар вже продавався раніше і має штрих-код на ярлику, то він просто сканується для додавання в прибуткову накладну. Його назва і характеристики відразу підставляються в рядок документа. Кожен новий товар (модель) додається в накладну із зазначенням характеристик прямо у доданому рядку — вид одягу, бренд, колекція, артикул, матеріал, штрих-код та ін.
У програмі передбачений зручний механізм оприбуткування різних кольорів і розмірів однієї і тієї ж моделі. Різновиди моделі за кольором і розміром генеруються і додаються в накладну за кілька секунд (копіюванням початкового товару зі зміною характеристик, що відрізняються).
Якщо новий товар має заводський штрих-код, то він вводиться (сканується) у відповідне поле. Якщо товар не маркований, то штрих-код буде згенеровано програмою автоматично. Для кожного товару в прибутковій накладній вказується закупівельна ціна, оприбуткована кількість і націнка у відсотках (або ціна продажу). На кожен різновид (колір, розмір) може бути встановлена своя ціна (націнка). Програма може округлити ціни продажу за заданими параметрами (наприклад, до 1 грн., до 10 грн. і так далі).
Автоматично в довідник товарів додаються нові картки для всіх різновидів моделі із зазначеними атрибутами. Найменування товарів генеруються відповідно заданому в параметрах формату, наприклад: вид одягу + бренд + колекція + артикул + колір + розмір (Кросівки Nike Legend 924206-001 чорні 42р).
Кожен різновид моделі (за кольором, розміром) має власний залишок і ціну. На кожен різновид надалі також може бути встановлена своя акційна знижка (наприклад, для неходового кольору або розміру).
Націнка та маркування товару (друк цінників-етикеток)
Після введення і перевірки прибуткової накладної виконується переоцінка товарів, — ціни з прибуткової накладної заносяться в прайс-лист (натисненням однієї кнопки) і друкуються цінники зі штрих-кодами, найменуванням, складом та ін. інформацією (за кількістю оприбуткованого товару) на принтер етикеток. Залишається наклеїти етикетки-самоклейки на товар (бирки) і він готовий до продажу.
Якщо надходження оформлюється віддалено (з офісу), то можуть застосовуватися наступні варіанти приймання і маркування:
- Етикетки друкуються відразу ж при оформленні приходу в центральному офісі (на складі) і наклеюються на бирки заздалегідь. В цьому випадку продавці в магазині можуть приймати товар за допомогою сканера.
- Етикетки друкуються менеджером в офісі (на складі), передаються в магазин і розклеюються на товар при фактичному його отриманні працівниками магазину.
- Етикетки друкуються і наклеюються вже в магазині в момент фактичного приймання товару.
Налаштування системи лояльності, залучення клієнтів
Для залучення нових клієнтів і збільшення обсягів продажів в програмі можна налаштувати різні види знижок:
- на неліквідні моделі або їх різновиди (кольори і розміри, що не продаються) і т.п.
- сезонні знижки на окремі товари або товарні групи
- святкові знижки на дату або діапазон дат
- знижки в залежності від дня тижня або часу доби
- знижки виду «3 за ціною 2» і подібні
- знижки від суми чека
- разовий купон на знижку
Після налаштування акційні знижки застосовуються при продажу на касі автоматично. Це виключає помилки і зловживання з боку продавців-касирів.
Крім того в програмі можна налаштувати правила надання знижок за дисконтними і бонусним картками. Виготовлення та видача самих карт при цьому не обов'язкова — у програмі створюються віртуальні картки, а прив'язка клієнта здійснюється просто за номером телефону.
При використанні дисконтної системи настроюється правило нарахування балів на карту при продажу і етапи накопичувальної шкали для надання відповідних відсотків знижки. При використанні бонусної системи настроюється правило нарахування бонусних балів і правило їх списання при продажу і оплаті бонусами. Можуть застосовуватися також комбіновані системи лояльності. Правила нарахування та списання балів можуть бути досить складними і залежати від виду товару, бренду, часу доби та ін.
Реєстрація нових клієнтів і активація карт проводиться прямо на робочому місці касира — продавець вказує номер телефону клієнта, його ім'я, день народження та інші анкетні дані. Програма автоматично відстежує дисконтний і бонусний баланс по кожному клієнту. У мережі магазинів настроюється єдина (спільна) дисконтна або бонусна система — знижку або бонуси, отримані в одному магазині, клієнт може використовувати в іншому. Для зареєстрованих клієнтів додатково можна надавати знижки в день народження та інші індивідуальні знижки.
У магазині може бути організовано продаж подарункових карт. Подарункові карти активуються автоматично при скануванні в чек. Власник магазину може також подарувати кому-небудь вже активну подарункову карту.
Обслуговування покупців, ведення продажів
Робоче місце касира орієнтоване на максимальну простоту і зручність обслуговування покупців. Кожен продавець входить в програму під своїм ім'ям і паролем. Обраний покупцем товар може бути швидко знайдений і доданий в чек:
- за допомогою сканера — скануванням штрих-коду на етикетці (найшвидший варіант)
- введенням короткого коду товару, присвоєного програмою, або артикулу (код і артикул друкуються на етикетці)
- за допомогою інструменту пошуку — по найменуванню, бренду, моделі, розміру (фільтр по будь-якій комбінації атрибутів товару)
Інструмент пошуку дозволяє:
- швидко знайти потрібний товар, побачити його залишок і ціну
- відразу побачити залишки за кольорами та розмірами — не тільки в цьому магазині, але і на центральному складі, а також на інших точках мережі
- побачити фотографію товару (якщо вона є) і його опис
- знайти інші різновиди моделі — елементи декору, матеріал і т.д.
- підібрати аналогічні моделі — за брендом, сезоном, колекцією
При додаванні товару в чек автоматично визначається його ціна, а також знижка виходячи з діючих знижок, акцій і дисконту клієнта. Продавець не може змінити ціну на товар або знижку. Але при необхідності можна дозволити продавцю дати знижку вручну. Ручні знижки контролюються програмою окремо, щоб уникнути зловживань.
Для надання знижки по карті продавець вводить номер телефону клієнта або сканує його карту. При цьому автоматично застосовується діюча знижка клієнта, а також виводиться по ньому інформація — ім'я, телефон, день народження, сума накопичення, відсоток знижки, доступні бонуси і т.д. Програма дозволяє також настроїти відправку коду підтвердження за допомогою SMS або повідомлення у Вайбері. Касир вводить код, і тільки після цього клієнт може отримати знижку або використовувати бонуси.
Оплата чека може проводитися готівкою, банківською картою, бонусами, подарунковими картками або іншими способами. Якщо покупець хоче оплатити чек подарунковою карткою — касир просто сканує її код. Програма дозволяє при необхідності сплатити один чек комбіновано. Наприклад, чек на 5125 грн. клієнт може сплатити, списавши 4000 грн. з банківської карти, 1000 грн. - готівкою, а 125 грн. списати зі свого бонусного рахунку. При цьому не потрібно розбивати чек на частини.
Програма надає зручний інструмент для повного або часткового повернення товарів по чеку — як при наявності паперового чека, так і без нього. При поверненні по чеку програма дозволяє:
- зробити повернення як готівкою, так і на карту
- якщо чек був оплачений подарунковою карткою або бонусами — відповідна сума буде автоматично нарахована назад
- накопичення бонусів або знижки по накопичувальному дисконту також буде коректно скасовано
Інвентаризація товарів (переоблік)
Інвентаризація в магазині одягу може бути повною або частковою (по групі товарів, відділу, бренду і т.д.) і складається з наступних етапів:
- підрахунок і введення в програму (документ інвентаризації) фактичної кількості кожного товару
- порівняння оператором фактичного залишку з обліковим (залишки в програмі), при необхідності — перерахунок проблемних позицій
- «проведення» документа інвентаризації — автоматичне списання нестач, оприбуткування виявлених надлишків і коригування залишків (залишки в програмі співпадуть з фактичними)
Для успішного проведення інвентаризації потрібно тільки точно підрахувати фактичну кількість. Все інше зробить програма. Підрахунок фактичної кількості може здійснюватися кількома способами:
- скануванням етикеток товарів за допомогою мобільних пристроїв (термінала збору даних або смартфона/планшета з бездротовим сканером)
- скануванням штрих-кодів товарів на комп'ютері оператора або касира — за допомогою звичайного сканера
- вручну, заповнюючи роздруковану паперову відомість, яка потім вноситься в програму
Аналіз продажів, прибутку, вподобань клієнтів і ефективності бізнесу
Програма дозволяє легко і швидко аналізувати всі аспекти роботи магазину. Наприклад, власник може аналізувати свої продажі і доходи — по днях, часу доби, брендам, продавцям, клієнтам і за багатьма іншими параметрами. Можна легко визначити залежалий товар, який погано продається або не продається взагалі. Це дозволить приймати більш правильні управлінські рішення по корекції асортименту і цін, і в підсумку підвищити виручку і прибуток.
Програма зберігає історію всіх покупок зареєстрованих клієнтів. Майстер бізнес-звітів дозволяє аналізувати купівельний попит і планувати спеціальні пропозиції клієнтам на підставі їх уподобань. Індивідуальні акції можуть проводитися в розрізі груп клієнтів (для чоловіків, жінок, тих хто давно не купував та ін.). Про плановані акції повідомляється покупцям. Це робиться настройкою розсилки повідомлень (sms, e-mail) за даними з клієнтської бази.
Контроль роботи продавців
У програмі ведеться персоніфікований облік дій співробітників. Усі співробітники працюють з програмою під своїми іменами (логінами) і мають свої паролі для входу. Усі документи (продажі, повернення та ін.) мають прив'язку до продавця, який їх створював. Для контролю дій продавців можна також настроїти ведення детального журналу операцій — відкриття-закриття чека, редагування, скасування, видача карток клієнтам і т.д.
Є можливість повного або часткового обмеження доступу для співробітників. Наприклад, продавцям можна дозволити тільки роботу в модулі ведення продажів, а інші операції (оприбуткування, переоцінка і так далі) може проводити тільки менеджер під своїм ім'ям і зі своїм паролем.
Програма дозволяє також вибірково давати доступ на окремі операції. Наприклад, касирові може бути дозволено не лише продаж, але і заповнення інвентаризації або переміщення.
Вартість автоматизації магазину (бутика) одягу
Наша компанія пропонує Вам комплексне рішення для автоматизації магазину або бутику одягу, що включає програму, торгове і комп'ютерне обладнання з встановленням, налаштуванням, навчанням персоналу і подальшою технічною підтримкою.
У вартість входить прискорений цикл впровадження «під ключ»!
- Встановлення програми на комп'ютери (ноутбуки)
- Навчання персоналу — продавців, менеджера, керівника
- Налаштування торгового обладнання — сканерів, принтерів, кас
Можливі 2 варіанти придбання програми — купівля постійних ліцензій або помісячна оренда. У базовий пакет входить безстрокова ліцензія — з встановленням і навчанням!
Ціна програми для одного магазину (купівля або оренда)
Найменування | Вартість, грн. |
---|---|
Купівля постійної ліцензії «IBS Магазин Одягу»
|
КУПІВЛЯ від 2 950 грн. |
Оренда програми на будь-який термін
|
ОРЕНДА 850 грн/міс |
Після оплати Вам будуть надані паперові документи (поштою), що підтверджують
ліцензійність встановленого програмного забезпечення.
Наші клієнти
Рішенням «IBS Магазин Одягу» з успіхом користуються:
- мережа бутиків ТМ «МАРТА» (жіноча нижня білизна, Дніпро)
- мережа бутиків і інтернет-магазин «Галерея краси NOSOVSKI» (нижня білизна - Київ, Дніпро)
- мережа магазинів і склад одягу і аксесуарів «Файна крамничка» (Дніпро)
- «Шоурум FlOW» (одяг українських дизайнерів - Дніпро)
- бутики «Papilioni» (хутра, дублянки, шкіра - Дніпро)
- роздрібна мережа одягу та взуття «Мир» (Чернігів)
- магазини дитячого одягу і взуття «Donald» (Миколаївська область)
- магазини одягу «Most» (Краматорськ, Костянтинівка)
- і багато інших клієнтів