Автоматизація роздрібної торгівлі
Компанія IBS пропонує спеціалізоване програмне забезпечення для автоматизації продажів і обліку в магазинах роздрібної торгівлі України.
«IBS Магазин» — управлінська програма для автоматизації магазинів,
роздрібних торгових точок та мереж.
Функціональна, надійна і проста в освоєнні. Працює з будь-якими касовими апаратами і програмним РРО.
Що таке автоматизація магазину і скільки це коштує? Як автоматизувати магазин в Україні? З чого почати, як збільшити продажі? Ми допоможемо розібратися з цими питаннями і підібрати оптимальне рішення для Вашого бізнесу.
Готові рішення:
«IBS Магазин» може використовуватися для автоматизації роздрібного магазину будь-якого формату.
Програма створена на базі системи управлінського обліку «IBS Управління бізнесом» і включає всі її переваги — використовує професійну систему управління базами даних, має багато різних інструментів і можливостей з налаштування.
Всі стандартні функції, які повинна мати програма для обліку роздрібної торгівлі, є в наявності — підтримка будь-якого торгового і фіскального обладнання (POS-системи, фіскальні реєстратори, ваги з друком чеків, сканери штрих-кодів), дисконтні системи, ведення взаєморозрахунків з постачальниками, система формування звітів і багато іншого.
Крім того значно розширені можливості робочого місця касира (pos-системи) — гнучке налаштування інтерфейсу, різні режими роботи з торговим обладнанням, комбіновані форми оплати чека, гнучкі алгоритми формування знижок, підвищена стійкість до апаратних збоїв.
Інтегровані програмні РРО (програма замість касового апарату):
Програма на робочому місці касира оптимізована для максимально швидкого обслуговування покупців, прискорення і спрощення процесу продажу і скорочення черг.
Наше рішення для роздрібної торгівлі вже більше 15 років продається і успішно експлуатується на багатьох торгових об'єктах України — від кіосків до великих супермаркетів.
Програма підходить для автоматизації роздрібних магазинів з будь-яким асортиментом товарів (продукти, промтовари, одяг і т.д.), будь-яких торгових точок з встановленим торговим обладнанням (касовими апаратами, сканерами штрих-кодів, ваговим обладнанням і т.д.).
Якщо Вам потрібне більш просте рішення, — розгляньте
економ-версію програми для невеликого магазину
і спрощеного обліку
Особливості автоматизації різних торгових точок
Програма «IBS Магазин» може використовуватися для автоматизації магазина з будь-яким асортиментом.
Різні види торгових об'єктів мають свої особливості роботи і організації бізнесу, які обов'язково враховуються в процесі установки і налаштування облікової системи «IBS Магазин».
Конфігурація програмного забезпечення, схема ведення обліку і використовувані інструменти залежать від виду і асортименту товарів, а також формату і схеми роботи магазину, що автоматизується.
«IBS Магазин» може бути сконфігурований і налаштований для:
- автоматизації продуктового магазину (м'ясного, рибного, овочевого, розливного пива, супермаркету)
- автоматизації магазину одягу та взуття (білизни, аксесуарів, бутика)
- автоматизації магазину промтоварів (господарчих товарів, косметики, парфумерії, будматеріалів, побутової техніки, хімії)
- будь-яких спеціалізованих магазинів (іграшок, канцтоварів, сантехніки, ювелірних виробів, тканин)
За форматом ведення торгівлі це може бути:
- магазин самообслуговування
- торгівля через прилавок
В процесі впровадження наші фахівці адаптують систему під вимоги замовника і специфіку ведення бізнесу з обов'язковим навчанням персоналу — продавців-касирів, товарознавців, економістів.
Використовувана в конкретному випадку конфігурація «IBS Магазин» буде максимально враховувати всі особливості торгової точки.
Автоматизація мережі роздрібних магазинів
Система «IBS Магазин» може використовуватися для автоматизації мережі торгових об'єктів. У схемі роботи мережі магазинів використовується механізм обміну даними між торговими точками і центральним офісом. Дані передаються в режимі реального часу по каналах інтернет.
Обміном даними між точками управляє центральний вузол. В якості центрального вузла може виступати один з магазинів.
Залежно від специфіки бізнесу використовуються різні варіанти схеми обміну даними.
Наприклад, часто використовується централізована система ведення довідників (товари, постачальники і т.ін.) з передачею даних з центру в магазини. Дані по продажах передаються з торгових точок в центральну базу. У центрі заводяться довідники, прайс-листи, а також консолідуються всі дані щодо руху товарів і формується звітність, — як в розрізі торгових точок, так і по всій мережі в цілому.
Використання налагодженого механізму дозволяє швидко інтегрувати нову точку в загальну мережу із заданою схемою роботи, наприклад, з централізованим управлінням товарними запасами і єдиної бонусною системою.
Приклади вирішуваних завдань в схемі роботи торгової мережі з обміном даними:
- централізоване ведення єдиного Довідника товарів і його синхронізація з усіма магазинами мережі (для виключення дублів і помилок, і отримання коректної звітності щодо товарів і груп по всій мережі)
- централізоване ведення Довідника постачальників і взаєморозрахунків з ними
- централізоване управління цінами продажу, акціями, знижками (ведення прайс-листів) і синхронізація цін в мережі
- централізоване управління товарними запасами в мережі — закупівлі, переміщення на магазини, повернення постачальникам
- отримання даних з продажу з віддалених точок в центральний офіс для консолідованого побудови звітів в розрізі товарів, груп, клієнтів, робочих місць і т.д., як по всій мережі в цілому, так і по кожному магазину окремо
- ведення єдиної бази даних клієнтів
- використання єдиної дисконтної та бонусної системи в усій мережі — синхронізація даних клієнтів, балансу карт
Переваги рішення «IBS Магазин»
- Гнучкий інтерфейс, що настроюється, забезпечує простоту і зручність роботи:
- відключення вкладок документів і довідників, які не використовуються
- фільтрація і сортування даних, що переглядаються, по будь-якому набору полів
- відключення/включення видимості будь-яких колонок в табличних даних документів і довідників
- довільна зміна ширини і порядку розташування колонок
- можливість використання панелі інструментів, гарячих клавіш або контекстного меню для виконання одних і тих же операцій
- використання майстрів створення/копіювання документів і даних довідників
- управління націнками та цінами продажу як централізовано (з центрального офісу), так і незалежно на кожному торговому об'єкті
- система мультивалютного обліку операцій, документів і взаєморозрахунків з постачальниками
- аналіз продажів у будь-яких розрізах (товари і їх групи, постачальники, касові місця і так далі) як по всій мережі в цілому, так і по кожній точці продажу окремо
- аналіз динаміки продажів в часі (по годинах протягом доби, по днях тижня, по місяцях і т.д.)
- автоматизована система формування заявок постачальникам, заснована на статистиці продажів
- ведення взаєморозрахунків з постачальниками як в цілому, так і в розрізі окремих документів
- облік відстрочень платежу, передоплат, взяття товарів під реалізацію
- облік виробництва для відділу кулінарії, пекарні в продуктовому супермаркеті:
- калькуляційні карти на кожну страву зі зберіганням історії зміни рецептури, можливістю задавати альтернативні компоненти і враховувати додаткові витрати
- автоматичне формування документів виробництва готової продукції за результатами продажів за період з можливістю коригування витрат сировини за фактом і з автоматичним розрахунком собівартості
- підтримка сучасного торгового обладнання (POS-системи, фіскальні реєстратори, чекодрукуючі ваги, сканери штрих-кодів, принтери для друку штрих-кодів, чекові принтери та ін.)
- можливість роботи з декількома чеками одночасно («відкладені» чеки)
- можливість «поділу» чека з частковою печаткою на фіскальний реєстратор і нефіскальний принтер (наприклад, для одночасної торгівлі алкоголем та іншими товарами на одному робочому місці касира)
- можливість часткового закриття чека різними формами оплати (готівковий, безготівковий розрахунок, подарункова карта) з виділенням суми доплати готівкою і суми здачі
- можливість закриття чека різними валютами одночасно (мультивалютна система оплат на касі)
- підтримка складних дисконтних і бонусних систем, в т.ч. іменних і накопичувальних
- підтримка різних варіантів розподілу повноважень між об'єктами торгової мережі, - від моделі повністю самостійних підприємств до моделі віддалених торгових точок, які здійснюють лише операції продажу, з обміном даними в режимі реального часу
- інтеграція з поширеними бухгалтерськими системами: 1С, Акцент та ін.
Приклади інтерфейсу касира (фронт), оператора (бек-офіс)
Пропонуємо Вам переглянути приклади інтерфейсу робочого місця касира, оператора, завідувача магазину, зовнішній вигляд документів і довідників, приклади звітів та інші інструменти, що ілюструють перераховані вище можливості програми.
Послуги з автоматизації роздрібної торгівлі
Компанія «Інтелектуальні бізнес-системи» пропонує програмне забезпечення для автоматизації роздрібної торгівлі, і надає комплекс послуг з автоматизації магазинів і торгових мереж в Україні — Києві, Дніпрі, Харкові, Одесі, Запоріжжі, Львові та інших містах.
Ми пропонуємо:
- безкоштовну демонстрацію можливостей системи
- типове рішення або проектне рішення, що враховує специфічні вимоги замовника, у тому числі спеціальне рішення, що вимагає доопрацювання базового функціоналу
- впровадження системи «під ключ» (в т.ч. розробка ТЗ, установка, навчання, введення в експлуатацію)
В процесі впровадження система адаптується під вимоги кожного замовника, пропонуються схеми організації бізнес-процесів, що забезпечують максимальну простоту і ефективність роботи. Наша компанія дає гарантію на надані можливості системи і стабільність її роботи.
Технічна підтримка забезпечується фахівцями компанії у всіх регіонах України, а також партнерами в Києві, Дніпрі, Одесі. Здійснюється віддалена підтримка через Інтернет.
Програма може працювати практично з будь-яким торговим і фіскальним обладнанням. У зв'язку з постійною зміною цін і модельного ряду, ми надамо найбільш актуальні рекомендації по обладнанню на момент прийняття Вами рішення про покупку програмного забезпечення.
Рекомендоване обладнання (сканери штрих-кодів, фіскальні реєстратори і т.д.) може бути включено в комплект
Система може конфігуруватися під різні вимоги, - фахівці Замовника можуть самостійно змінювати зовнішній вигляд і функціональність системи за допомогою Інструментів розробника.
Вартість автоматизації магазина, торгової точки
Вартість рішення «IBS Магазин» визначається кількістю і складом робочих місць, а також схемою обміну даними між торговими точками і центральним офісом (для торгових мереж). Ціна мінімального пакета ПЗ для автоматизації однієї торгової точки — 2 950 грн.
Також звертаємо Вашу увагу, що:
- презентація проводиться безкоштовно
- можлива оплата в розстрочку
- для роздрібних мереж надаються істотні знижки і бонуси.
Після оплати Вам будуть надані всі документи, що підтверджують
ліцензійність придбаного програмного забезпечення