Програма для торгівлі — Облік товару в магазині
Як недорого автоматизувати магазин в Україні? Яку програму для роздрібної торгівлі вибрати? Як організувати облік товару в магазині? Ми допоможемо Вам розібратися з цими та іншими питаннями.
Компанія IBS пропонує зручну і недорогу програму обліку товару для невеликого магазину, кіоску, торгової точки — оптимальний варіант для малого бізнесу і приватних підприємців України.
«IBS Міні-Магазин» — програма для магазину за розумну ціну!
Універсальна програма для роздрібної торгівлі через прилавок і магазину самообслуговування, економ-версія для ведення обліку товарів в маленькому магазині. Підтримує роботу з програмними та апаратними РРО.
Гнучкі можливості роботи з РРО:
- Робота з програмними РРО та касовими апаратами
- Одночасне ведення кількох юридичних осіб та ФОП
- Поділ чека на кілька РРО (програмних або апаратних)
- Підтримка кількох банківських терміналів або кількох ФОП в одному терміналі
Інтегровані програмні РРО:
Готові рішення:
Програма призначена для обліку товару і продажів:
- в невеликих продуктових магазинах (бакалія, кава-чай, кондитерка та ін.)
- в павільйонах одягу (взуття)
- в торгових кіосках (госптовари, сантехніка, іграшки і т.п.)
- в будь-яких роздрібних магазинах
У комплект «IBS Міні-Магазин» входить:
- Програма для ведення продажів — робоче місце продавця-касира
- Програма для ведення обліку товару — робоче місце оператора (керівника)
- Безстрокові ліцензії — з наданням паперових документів
- Встановлення, налаштування і навчання
Робочі місця продавця і оператора можуть бути суміщені на 1-му комп'ютері. Підтримується підключення практично будь-якого торговельного і фіскального обладнання — програмних кас (РРО), сучасних фіскальних реєстраторів, чекодрукуючих ваг, сканерів штрих-коду та ін.
Програма для обліку товару
Робоче місце оператора — введення приходу, переоцінка
Програма для ведення продажів
Робоче місце продавця — введення і закриття чека
Основні можливості програми — облік товарів і роздрібна торгівля за штрих-кодами і/або артикулами, облік закупівель та повернень постачальникам, націнка, друк цінників, продаж, друк чеків (на програмний РРО, касовий апарат або принтер), переміщення між складами, списання зіпсованих товарів/бою, інвентаризація (переоблік) товарів і багато іншого...
Встановлення програми і навчання персоналу — безкоштовно!
Якщо Вам потрібен хороший інструмент для ведення обліку + автоматизація роботи магазину з мінімальними витратами, то це — «IBS Міні‑Магазин».
Що Ви отримаєте?
- Програму для автоматизації торгівлі — встановлену нашими фахівцями на робочому місці касира і керівника і відразу готову до роботи
- Заповнені під нашим контролем необхідні для початку роботи довідники (товари, постачальники, прайс-листи та ін.), які в подальшому можуть редагуватися замовником
- Набір друкованих форм для виведення на друк документів, цінників, чеків і бізнес-звітів
Див. також:
Варіанти фіскалізації торгівлі. Види РРО
Контакти для консультацій і встановлення
Варіанти програми для різних магазинів
Ми також пропонуємо готові програми для різних видів роздрібних магазинів.
Програма для продуктового магазину (м'ясного, овочевого, морепродуктів, кондитерського, магазину розливного пива, мінімаркету) — з підтримкою обліку по партіях, реалізації штучного і вагового товару, кількох видів упаковок і штрих-кодів по кожному товару, автоматизованого проведення інвентаризації (переобліку товару). В т.ч. може використовуватися як програма для обліку пива (пабу, пивного магазину).
Програма для магазину одягу, взуття, бутика — з підтримкою мультивалютного обліку закупівель і взаєморозрахунків, подарункових і дисконтних карт, веденням бази даних клієнтів.
Програма для магазину промтоварів (запчастин, канцтоварів, госптоварів, будматеріалів, побутової техніки, хімії, косметики та ін.) — з підтримкою декількох складів, кількох прайс-листів (опт, дрібний опт, роздріб), обліком закупівель, реалізації, різних видів взаєморозрахунків (передоплата, відстрочка, «під реалізацію»). Можлива також конфігурація програми для магазину автозапчастин (автомагазину), квіткового магазину та ін. спеціалізованих магазинів — іграшок, біжутерії, ювелірних виробів, тканин і т.д.
Адаптація програми під Ваш магазин — облік будь-яких товарів і послуг.
Економ-версія адаптована під особливості малого бізнесу і призначена для невеликих магазинів з простими схемами обліку.
Для великих магазинів і торгових мереж ми рекомендуємо бізнес-версію —
«IBS Магазин».
Переваги програми «IBS Міні-Магазин»
На ринку представлена безліч різних програм з різною вартістю і можливостями. Інтернет буквально заполонили сайти з пропозиціями завантажити і встановити за 5 хвилин чергову «ідеальну» версію «програми для торгівлі», яка сама все буде робити і не вимагає навчання, коштує дуже дешево і відразу дасть + 50% до прибутку. У більшості випадків усі вони є «пустушки», - розвод на невеликі гроші. Але є і програми гідні уваги, правда і ціна у них трохи інша.
Програма сама автоматично не веде облік, - це усього лише інструмент для його ведення, який ви собі підбираєте. Наша задача - надати клієнтам достовірну інформацію, щоб вони знали, що вибирають, і зробити все, щоб вони були задоволені отриманим результатом і прийнятною ціною.
«IBS Міні-Магазин» — це перевірена роками «робоча конячка», більше 15 років вдосконалюється і успішно експлуатується на торгових об'єктах України. Програма підходить для магазину, невеликого складу та інших торгових точок.
Ми впевнені, що «IBS Міні-Магазин» — це найдоступніший на ринку повнофункціональний продукт. Далеко не кожна програма для магазину в цьому ціновому сегменті може забезпечити такі можливості і стабільність роботи. Вартість і доступна функціональність не залежить від використовуваних модулів.
Вся доступна функціональність з самого початку входить в базову комплектацію за мінімальною ціною, включаючи розрахований на багато користувачів режим роботи в мережі. Ви не переплачуєте за функціонал, навіть якщо багато можливостей не використовуєте.
«IBS Міні-Магазин» — це програма для оперативного управлінського обліку (НЕ бухгалтерська), яка може використовуватися як для спрощеного обліку в невеликому магазині, так і «на виріст». Всі стандартні функції, які повинні бути в професійних програмах, є в наявності.
Багато можливостей спочатку відключені або приховані, щоб не перевантажувати інтерфейс, але вони можуть бути підключені в міру необхідності. У простіших програмах багато, що вам захочеться, неможливо буде реалізувати в принципі.
Часто, починаючи автоматизувати облік, підприємці шукають «просту і зручну» програму для обліку товару і продажів в магазині «без наворотів».
Більш просунуті програми здаються дуже складними і перевантаженими непотрібними функціями. Але дуже скоро і неминуче на зміну спрощеним уявленням приходить розуміння того, що без багатьох «зайвих» функцій повноцінний облік неможливий.
Програма розроблена українською компанією і підтримується на всій території України. Після купівлі Вам будуть надані всі документи, що підтверджують ліцензійність її використання.
Програма не вимагає постійного супроводу. При необхідності, наші фахівці нададуть консультації по телефону і усунуть помилки в програмі, якщо вони будуть виявлені,- безкоштовно. Можлива також передплачена розширена техпідтримка на будь-який строк.
Приклади інтерфейсу продавця, оператора-товарознавця
Ви можете переглянути приклади зовнішнього вигляду (знімки екрану) робочого місця продавця, оператора обліку товару в магазині і оцінити простоту і зручність інтерфейсу програми.
Див. також:
Вартість автоматизації магазину, кіоску
Наша компанія пропонує Вам комплексне рішення для автоматизації магазину або кіоску, що включає програму, торгове і комп'ютерне обладнання з встановленням, налаштуванням, навчанням персоналу і подальшою технічною підтримкою.
У вартість програми входить:
- Встановлення програми на комп'ютери в магазині
- Навчання персоналу — касирів, керівника
- Налаштування обладнання — ваги, сканери, касові апарати
Можливі 2 варіанти придбання програми — купівля постійних ліцензій або щомісячна оренда. У базовий пакет входить безстрокова ліцензія — з встановленням і навчанням!
Ціна програми для одного магазину (купівля або оренда)
Найменування | Вартість, грн. |
---|---|
Купівля постійної ліцензії «IBS Міні-Магазин»
|
КУПІВЛЯ від 2 950 грн. |
Оренда програми на будь-який строк
|
ОРЕНДА 850 грн/міс. |
Після оплати Вам будуть надані паперові документи (поштою), що підтверджують
ліцензійність встановленого програмного забезпечення в магазині.
Автоматизація магазину — це Ваші нові можливості
Програма для обліку в магазині дасть Вам ряд серйозних переваг для ефективного управління бізнесом і нові можливості для успішного ведення торгівлі. Після установки програми і навчання Ви зможете:
- проводити закупівлі і переоблік товарів
- вести довідник товарів і послуг, вести класифікацію товарів за групами, заводити види упаковки і штрих-коди для кожного товару
- вести довідник постачальників з можливістю їх класифікації за групами
- оформляти приходи товарів з реєстрацією закупівельної ціни для кожної партії
- оформляти повернення товарів постачальнику
- отримувати повну інформацію про залишки і рух товарів на будь-який момент часу
- проводити інвентаризацію товарів у автоматизованому режимі
- оформляти списання товарів в результаті псування, бою і т.п.
- управляти цінами
- вести будь-яку кількість прайс-листів з поділом їх на категорії (роздріб, великий опт, дрібний опт та ін.) і зберіганням історії змін цін
- управляти націнками та цінами продажу
- друкувати цінники.
- вести роздрібні продажі
- вести продаж товарів на автоматизованих робочих місцях касира з реєстрацією чеків в базі даних
- використовувати для введення товарів в чек сканери штрих-коду
- використовувати для друку чека фіскальні реєстратори або кухонні принтери (для нефіскальних чеків)
- оперативно отримувати інформацію по необхідному товару
- працювати з декількома чеками одночасно (відкладені чеки)
- вести облік грошей і взаєморозрахунки з контрагентами
- вести облік руху безготівкових коштів на розрахункових рахунках організації (прихід на розрахунковий рахунок, витрата з розрахункового рахунку, баланс по розрахунковому рахунку)
- вести інформацію про банківські реквізити кожного постачальника
- вести облік руху готівкових коштів в касах організації (прихід в касу, видатки з каси, баланс по касі)
- контролювати стан взаєморозрахунків з постачальниками і покупцями
- отримувати і аналізувати різні види звітності
- друкувати стандартні друковані форми для будь-яких документів
- вести облік і аналіз продажів в розрізі товарів, груп товарів, покупців, продавців і т.д.
- отримувати інформацію про виручку, доходи, зміні товарних залишків та цін в режимі реального часу.
Розширені можливості по веденню обліку в магазині
Нижче описані можливості входять в повну конфігурацію «IBS Магазин» і можуть бути включені додатково на договірних умовах:
- Налаштування дисконтної або бонусної системи (іменної, накопичувальної та ін.)
- Розробка і настройка схеми обміну даними між магазинами (філіями) і центральним офісом
- Автоматизація виробництва (ведення калькуляційних карт, облік сировини, матеріалів, незавершеної і готової продукції, розрахунок собівартості та ін.)
- Формування заявок постачальникам на підставі статистичного аналізу продажів
- Автоматизація ведення взаєморозрахунків з постачальниками,- обліку відстрочок платежу, передоплат, взяття товарів під реалізацію
- Розробка інструментів обміну даними з суміжними системами інших виробників
- Узгодження переліку необхідних доробок, які враховують специфічні особливості підприємства і доопрацювання базового функціоналу (спеціальне рішення)
Див. також:
Основні можливості рішень на базі «IBS Управління бізнесом»