Програма для автоматизації торгівлі (економ-варіант)
Які варіанти купівлі «IBS Міні-Магазин»
Можливі 2 варіанти придбання програми:
- купівля постійних ліцензій — без обмеження строку дії
- оренда програми — з щомісячною оплатою
Вартість програмного забезпечення «IBS Міні-Магазин»
Найменування | Вартість, грн. |
---|---|
IBS Міні-Магазин — ОРЕНДА
|
850/міс |
IBS Міні-Магазин — СТАРТ
|
2 950 |
IBS Міні-Магазин — СТАРТ+
|
4 950 |
IBS Міні-Магазин — ЕКСПРЕС
|
7 950 |
*Ліцензія на додаткове робоче місце (комп'ютер) (можна докупити до будь-якої версії, крім СТАРТ) |
3 950 |
IBS Мобільний Склад — Додаток для Android™ (можна придбати будь-яку кількість)
|
3 950 |
Основні можливості
В економ-версію програми для магазинів входять всі необхідні можливості для ведення торгівлі. В тому числі:
- автоматизація обліку товарів — оприбуткування, націнка, друк цінників, продаж, списання, повернення, інвентаризація
- облік товарів і ведення торгівлі по штрих-кодам
- робота з чекодрукуючими і звичайними вагами (підключеними до касового місця)
- налаштування знижок, акцій, робота з дисконтними картами
- друк чеків на фіскальний реєстратор і (або) на нефіскальний принтер
- облік і контроль грошових коштів в касі і на розрахунковому рахунку
- контроль заборгованості перед постачальниками
- постатейний облік доходів і витрат, визначення фінансових результатів
- комплект звітів, що дозволяють ефективно аналізувати роботу Вашого магазину
Оренда програми
Програма надається в оренду на будь-який строк з щомісячною оплатою (передоплата на 1 міс.). У будь-який час можливий перехід на постійні ліцензії. При переході на постійні ліцензії через 1 рік або пізніше надається знижка -50% від повної вартості.
Послуги технічної підтримки
Технічна підтримка здійснюється віддалено в усіх регіонах України.
Можлива передплачена техпідтримка на будь-який строк або разові звернення з погодинною схемою оплати. Усунення помилок в програмі, якщо вони будуть виявлені в процесі експлуатації, проводиться за запитом безкоштовно.
В послуги технічної підтримки входить:
- консультації по використанню — по Email і телефону
- віддалена допомога через інтернет
- додаткове навчання персоналу
- настройка дисконтних або бонусних систем знижок
- доробка/розробка простих друкованих форм, чеків, цінників (не більше 2-х в міс.)
- інтеграція з бухгалтерськими системами — 1С, Акцент та ін.
- інтеграція з клієнт-банками
Обладнання для роботи з торговою програмою
Програма може бути встановлена на будь-який сучасний комп'ютер (ПК, ноутбук, POS-термінал касира) і працює практично з будь-яким торговим і фіскальним обладнанням. Підтримуються всі поширені моделі фіскальних реєстраторів, чекові й кухонні принтери, сканери штрих-коду, ваги, термінали збору даних і т.д.
Ми рекомендуємо використовувати тільки перевірене часом надійне обладнання, оптимальне за критерієм — висока якість за помірну ціну.
У зв'язку з постійною зміною цін і модельного ряду, ми надамо найбільш актуальні рекомендації по обладнанню на момент прийняття Вами рішення про придбання нашого програмного забезпечення.
Рекомендоване обладнання (ПК, сканери, фіскальні реєстратори і т.д.) може бути включено в комплект.
Встановлення програми в магазині і навчання — безкоштовно!
У вартість нашої програми для автоматизації торгівлі входять послуги з встановлення і навчання персоналу (віддалено через інтернет), в тому числі:
- вивчення особливостей роботи Вашого магазину (торгової точки)
- рекомендації по розробці порядку класифікації товарів і послуг, постачальників та іншої облікової інформації (приналежність до груп, підгруп) для можливості отримання звітів у відповідних розрізах
- надання стандартного переліку звітів
- допомога в налаштуванні комп'ютерного та фіскального обладнання (віддалено)
- встановлення та налаштування програмного забезпечення
- навчання персоналу
- початок роботи в системі за допомогою і під контролем наших фахівців
- врахування побажань клієнтів в подальшому розвитку рішення