Intellectual Business Systems
+38 (050) 618-42-05
+38 (097) 827-09-27
Made in Ukraine
w
g
IBS Міні-Аптека

Вартість програми для обліку в аптеці (економ-варіант)

Варіанти придбання програми «IBS Міні-Аптека»

Можливі 2 варіанти придбання програми:

  • купівля постійних ліцензій — без обмеження строку дії
  • оренда програми — з щомісячною оплатою

Вартість придбання або оренди програми для аптеки

НайменуванняВартість, грн.
IBS Міні-Аптека — ОРЕНДА
  • персональна версія
  • ліцензія на 1 комп'ютер
  • навчання персоналу 2 години
850/міс
IBS Міні-Аптека — СТАРТ+
  • персональна версія
  • ліцензія на 1 комп'ютер*
  • налаштування торгового обладнання — РРО (ПРРО), термінал, принтер чеків/етикеток
  • навчання персоналу + безкоштовний супровід 2 тижні
4 950
IBS Міні-Аптека — ЕКСПРЕС
  • для малого бізнесу
  • ліцензія на 2 комп'ютери
  • налаштування торгового обладнання — РРО (ПРРО), термінал, принтер чеків/етикеток
  • навчання персоналу + безкоштовний супровід 1 місяць
7 950
*Ліцензія на додаткове робоче місце (комп'ютер)
(можна докупити до будь-якої версії)
3 950
IBS Мобільний Склад — Додаток для Android™
(можна придбати будь-яку кількість)
  • Приймання, інвентаризація, переоцінка товару за допомогою терміналів
  • Ліцензія на 1 мобільний термінал збору даних (ТЗД)
  • налаштування + індивідуальне навчання
3 950

 

Основні можливості

В економ-версію програми для аптек входять всі необхідні можливості для обліку і реалізації медикаментів. В тому числі:

  • стартовий довідник медикаментів із заводськими штрих-кодами
  • облік товарообігу аптеки — оприбуткування медикаментів, націнка, контроль регульованих цін, друк цінників, продаж, списання, повернення
  • підтримка держ. програми відшкодування «Доступні ліки»
  • інвентаризація аптеки — повна або вибіркова
  • автозамовлення — імпорт прайс-листів постачальників, аналіз товарообігу аптеки, підбір оптимальних пропозицій, експорт файлів заявок
  • імпорт електронних накладних постачальників
  • серійний облік медикаментів з відстеженням термінів реалізації
  • автоматична націнка приходів по заданих налаштуваннях з контролем регульованих цін
  • інформативне робоче місце продавця — інформація про препарати, залишки, ціни і зони зберігання, система підказок, фіксація відмов
  • реалізація лікарських засобів в різних видах упаковки
  • підтримка заводських і внутрішніх штрих-кодів упаковок
  • друк чеків на фіскальний реєстратор і (або) чековий принтер
  • підтримка дисконтних, бонусних і подарункових карт покупців
  • облік руху грошей в касі і на розрахунковому рахунку, контроль взаєморозрахунків з постачальниками
  • аналітичні бізнес-звіти, що дозволяють ефективно аналізувати роботу Вашої аптеки

 

Оренда програми

Програма надається в оренду на будь-який строк з щомісячною оплатою (передоплата на 1 міс.). У будь-який час можливий перехід на постійні ліцензії. При переході на постійні ліцензії через 1 рік або пізніше надається знижка -50% від повної вартості.

 

Порядок замовлення і проведення робіт по встановленню програми в аптеці

Якщо Ви зацікавлені в придбанні нашого програмного забезпечення для аптек:

  • зв'яжіться з нами по будь-якому контактному номеру на сайті
  • Вам нададуть консультації по можливостях програми і необхідному для роботи обладнанню
  • при необхідності проводиться демонстрація можливостей аптечної програми
  • після прийняття рішення про придбання, Ви надсилаєте нам копії своїх правовстановлюючих документів
  • ми висилаємо вам рахунок і ліцензійний договір в електронному та паперовому вигляді (поштою)
  • Вами вноситься передоплата
  • узгоджується зручний для Вас час встановлення програми і проведення навчання
  • в узгоджені терміни проводиться встановлення, налаштування і навчання персоналу аптеки

У вартість економ-версії програми для аптеки входять послуги з установки і навчання персоналу (віддалено через інтернет), в тому числі:

  • демонстрація можливостей аптечної програми
  • вивчення особливостей роботи Вашої аптеки
  • встановлення та налаштування програмного забезпечення в аптеці
  • допомога в налаштуванні комп'ютерного та фіскального обладнання (віддалено)
  • надання стандартного переліку звітів
  • навчання персоналу аптеки
  • початок роботи в програмі за допомогою та під контролем наших фахівців

 

Послуги технічної підтримки

Технічна підтримка здійснюється віддалено в усіх регіонах України.

Можлива передплачена техпідтримка на будь-який строк або разові звернення з погодинною схемою оплати. Усунення помилок в програмі, якщо вони будуть виявлені в процесі експлуатації, проводиться за запитом безкоштовно.

В послуги технічної підтримки входить:

  • консультації по використанню — по Email і телефону
  • віддалена допомога через інтернет
  • додаткове навчання персоналу — фармацевтів, провізорів
  • налаштування дисконтних або бонусних систем знижок
  • доопрацювання/розробка простих друкованих форм, цінників (не більше 2-х в міс.)
  • інтеграція з бухгалтерськими системами — 1С, Акцент та ін.
  • інтеграція з клієнт-банками

 

Торгове обладнання для автоматизації аптеки

Програма може бути встановлена на будь-який сучасний комп'ютер (або ноутбук) і працює практично з будь-яким торговим і фіскальним обладнанням. Підтримуються всі поширені моделі фіскальних реєстраторів, принтери чеків і штрих-кодів, сканери і т.д.

Ми рекомендуємо використовувати тільки перевірену часом надійне обладнання, оптимальне за критерієм — висока якість за помірну ціну.

У зв'язку з постійною зміною цін і модельного ряду, ми надамо найбільш актуальні рекомендації по обладнанню на момент прийняття Вами рішення про купівлю програмного забезпечення.

Рекомендоване обладнання (ПК, сканери, фіскальні реєстратори і т.д.) може бути включено в комплект.