Вартість програми для обліку в аптеці (економ-варіант)
Варіанти придбання програми «IBS Міні-Аптека»
Можливі 2 варіанти придбання програми:
- купівля постійних ліцензій — без обмеження строку дії
- оренда програми — з щомісячною оплатою
Вартість придбання або оренди програми для аптеки
Найменування | Вартість, грн. |
---|---|
IBS Міні-Аптека — ОРЕНДА
|
850/міс |
IBS Міні-Аптека — СТАРТ+
|
4 950 |
IBS Міні-Аптека — ЕКСПРЕС
|
7 950 |
*Ліцензія на додаткове робоче місце (комп'ютер) (можна докупити до будь-якої версії) |
3 950 |
IBS Мобільний Склад — Додаток для Android™ (можна придбати будь-яку кількість)
|
3 950 |
Основні можливості
В економ-версію програми для аптек входять всі необхідні можливості для обліку і реалізації медикаментів. В тому числі:
- стартовий довідник медикаментів із заводськими штрих-кодами
- облік товарообігу аптеки — оприбуткування медикаментів, націнка, контроль регульованих цін, друк цінників, продаж, списання, повернення
- підтримка держ. програми відшкодування «Доступні ліки»
- інвентаризація аптеки — повна або вибіркова
- автозамовлення — імпорт прайс-листів постачальників, аналіз товарообігу аптеки, підбір оптимальних пропозицій, експорт файлів заявок
- імпорт електронних накладних постачальників
- серійний облік медикаментів з відстеженням термінів реалізації
- автоматична націнка приходів по заданих налаштуваннях з контролем регульованих цін
- інформативне робоче місце продавця — інформація про препарати, залишки, ціни і зони зберігання, система підказок, фіксація відмов
- реалізація лікарських засобів в різних видах упаковки
- підтримка заводських і внутрішніх штрих-кодів упаковок
- друк чеків на фіскальний реєстратор і (або) чековий принтер
- підтримка дисконтних, бонусних і подарункових карт покупців
- облік руху грошей в касі і на розрахунковому рахунку, контроль взаєморозрахунків з постачальниками
- аналітичні бізнес-звіти, що дозволяють ефективно аналізувати роботу Вашої аптеки
Оренда програми
Програма надається в оренду на будь-який строк з щомісячною оплатою (передоплата на 1 міс.). У будь-який час можливий перехід на постійні ліцензії. При переході на постійні ліцензії через 1 рік або пізніше надається знижка -50% від повної вартості.
Порядок замовлення і проведення робіт по встановленню програми в аптеці
Якщо Ви зацікавлені в придбанні нашого програмного забезпечення для аптек:
- зв'яжіться з нами по будь-якому контактному номеру на сайті
- Вам нададуть консультації по можливостях програми і необхідному для роботи обладнанню
- при необхідності проводиться демонстрація можливостей аптечної програми
- після прийняття рішення про придбання, Ви надсилаєте нам копії своїх правовстановлюючих документів
- ми висилаємо вам рахунок і ліцензійний договір в електронному та паперовому вигляді (поштою)
- Вами вноситься передоплата
- узгоджується зручний для Вас час встановлення програми і проведення навчання
- в узгоджені терміни проводиться встановлення, налаштування і навчання персоналу аптеки
У вартість економ-версії програми для аптеки входять послуги з установки і навчання персоналу (віддалено через інтернет), в тому числі:
- демонстрація можливостей аптечної програми
- вивчення особливостей роботи Вашої аптеки
- встановлення та налаштування програмного забезпечення в аптеці
- допомога в налаштуванні комп'ютерного та фіскального обладнання (віддалено)
- надання стандартного переліку звітів
- навчання персоналу аптеки
- початок роботи в програмі за допомогою та під контролем наших фахівців
Послуги технічної підтримки
Технічна підтримка здійснюється віддалено в усіх регіонах України.
Можлива передплачена техпідтримка на будь-який строк або разові звернення з погодинною схемою оплати. Усунення помилок в програмі, якщо вони будуть виявлені в процесі експлуатації, проводиться за запитом безкоштовно.
В послуги технічної підтримки входить:
- консультації по використанню — по Email і телефону
- віддалена допомога через інтернет
- додаткове навчання персоналу — фармацевтів, провізорів
- налаштування дисконтних або бонусних систем знижок
- доопрацювання/розробка простих друкованих форм, цінників (не більше 2-х в міс.)
- інтеграція з бухгалтерськими системами — 1С, Акцент та ін.
- інтеграція з клієнт-банками
Торгове обладнання для автоматизації аптеки
Програма може бути встановлена на будь-який сучасний комп'ютер (або ноутбук) і працює практично з будь-яким торговим і фіскальним обладнанням. Підтримуються всі поширені моделі фіскальних реєстраторів, принтери чеків і штрих-кодів, сканери і т.д.
Ми рекомендуємо використовувати тільки перевірену часом надійне обладнання, оптимальне за критерієм — висока якість за помірну ціну.
У зв'язку з постійною зміною цін і модельного ряду, ми надамо найбільш актуальні рекомендації по обладнанню на момент прийняття Вами рішення про купівлю програмного забезпечення.
Рекомендоване обладнання (ПК, сканери, фіскальні реєстратори і т.д.) може бути включено в комплект.